Show simple item record

dc.contributor.advisorFuentes Abeledo, Eduardo José (dir.)
dc.contributor.authorSanín Sánchez, Lorena
dc.date.accessioned2020-11-09T11:19:53Z
dc.date.available2020-11-09T11:19:53Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/23623
dc.descriptionTraballo Fin de Grao en Mestre/Mestra de Educación Infantil. Curso 2016-2017
dc.description.abstractNo presente traballo preténdese analizar as posibilidades educativas que ofrece o medio dende a perspectiva do profesorado. Centrarémonos en esclarecer a relación entre as concepcións do profesorado e a integración nas aulas de propostas de coñecemento, exploración e investigación do medio. O traballo de iniciación á investigación adoptou un deseño cualitativo no que a entrevista foi a ferramenta fundamental para a recollida de datos, sendo a análise de contido a estratexia para o estudo da información que se recolleu de entrevistas realizadas a profesorado de Educación Infantil. Os resultados da investigación desvelan concepcións e prácticas diferentes respondendo a modelos distintos, así como dilemas e contradicións relevantes entre as concepcións declaradas e as evidencias sobre a práctica nun dos casos de estudo
dc.description.abstractEn el presente trabajo se pretende analizar las posibilidades educativas que ofrece el medio desde la perspectiva del profesorado. Nos centraremos en esclarecer la relación entre las concepciones del profesorado y la integración en las aulas de propuestas de conocimiento, exploración e investigación del medio. El trabajo de iniciación a la investigación adoptó un diseño cualitativo en el que la entrevista fue la herramienta fundamental para la recogida de datos, siendo el análisis de contenido la estrategia para el estudio de la información que se recogió de entrevistas realizadas a profesorado de Educación Infantil. Los resultados de la investigación desvelan concepciones y prácticas diferentes respondiendo a modelos distintos, así como dilemas y contradicciones relevantes entre las concepciones declaradas y las evidencias sobre la práctica en uno de los casos de estudio
dc.description.abstractThis paper aims to analyze the educational possibilities offered by the milieu from the teachers’ perspective. We will focus on clarifying the relationship between teacher conceptions as classroom integration of knowledge, exploration and milieu research proposals. The research initiation work adopted a qualitative design in which the interview was the fundamental tool for the data collection, being the content analysis the strategy for the study of the information that is collected from interviews with teachers of Early Childhood Education. The results of the research reveal different conceptions and practices responding to different models, as well as dilemmas and relevant contradictions between the stated conceptions and the evidences about the practice in one of the case studies
dc.language.isoglg
dc.rightsAtribución-CompartirIgual 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.subjectEscola rural
dc.subjectConcepcións e prácticas do profesorado
dc.subjectMedio
dc.subjectCultura
dc.subjectInvestigación cualitativa
dc.subjectEscuela rural
dc.subjectConcepciones y prácticas del profesorado
dc.subjectRural school
dc.subjectTeachers’ conceptions and practices
dc.subjectMilieu
dc.subjectCulture
dc.subjectQualitative research
dc.titleA integración do medio como recurso na Educación Infantil dende a perspectiva do profesorado
dc.title.alternativeLa integración del medio como recurso en Educación Infantil desde la perspectiva del profesorado
dc.title.alternativeThe integration of the milieu as a resource in Early Childhood Education from teachers' perspective
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.contributor.affiliationUniversidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias da Educación


Files in this item

application/pdf
Name: 2017_tfg_sanin_integracion.pdf
Size: 3.773 Mb
Format: PDF


Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as  Atribución-CompartirIgual 4.0 Internacional





Harvesters:Useful links:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contact Us | Send Feedback