Mostrar o rexistro simple do ítem
dc.contributor.advisor | Smyth Chamosa, Ernesto |
dc.contributor.advisor | Fernández Riveiro, Paula (dir.) |
dc.contributor.author | Martínez Villalón, Elena |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T13:25:17Z |
dc.date.available | 2020-11-10T13:25:17Z |
dc.date.issued | 2019 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10347/23647 |
dc.description | Traballo Fin de Grao en Mestre/Mestra de Educación Infantil. Curso 2018-2019 |
dc.description.abstract | Os centros escolares son lugares nos que os nenos e nenas pasan moitas horas cada día, e nos que poden acontecer unha gran variedade de accidentes. É por iso que se fai imprescindible unha actitude por parte do profesorado que garanta unha acción consecuente e eficaz ante as problemáticas que poidan xurdir. Neste traballo analizarase a actitude e os coñecementos sobre primeiros auxilios, facendo tamén referencia ao marco lexislativo vixente. Os obxectivos deste traballo son coñecer a actitude do profesorado de Educación Infantil de cara a actuar ante situacións de emerxencia. Pártese da hipótese de que o profesorado de Educación Infantil posúe as actitudes necesarias para dar unha primeira axuda. A metodoloxía empregada consta dunha enquisa enviada aos profesores da comarca de Ferrol, cun cuestionario que avalíe os coñecementos sobre primeiros auxilios dos profesores de educación infantil |
dc.description.abstract | Los centros escolares son lugares en los que los niños y niñas pasan muchas horas al día, y en los que pueden suceder una gran variedad de accidentes. Es por eso que se hace imprescindible una actitud por parte del profesorado que garantice una acción consecuente y eficaz ante las problemáticas que puedan surgir. En este trabajo se analizará la actitud y los conocimientos sobre primeros auxilios, haciendo también referencia al marco legislativo vigente. Los objetivos de este trabajo son conocer la actitud del profesorado de Educación Infantil de cara a actuar ante situaciones de emergencia. Se parte de la hipótesis de que el profesorado de Educación Infantil debería reunir las actitudes necesarias para dar una primera ayuda. La metodología empleada consta de una encuesta enviada a los profesores de la comarca de Ferrol, con un cuestionario que evalúe los conocimientos sobre primeros auxilios de los profesores de Educación Infantil |
dc.description.abstract | Schools are places where boys and girls spend many hours, and where a variety of accidents can happen. That is why it is important the teacher’s attitude, so they can guarantee a consequent and effective action against any problem that could happen. In this paper, the importance of having a positive attitude on first aid will be analyzed, speaking also about the current legislative framework. The objectives of this paper are knowing the attitude of the teachers in Early Childhood Education when they have to act in emergency situations. We begin with the hypothetical situation that the teachers of Early Childhood Education should have the necessary attitudes to give first aid. The methodology use in this paper consists of a poll given to all the teachers of Ferrol region, with a questionnaire that evaluates the knowledge of first aid of teachers of Early Childhood Education |
dc.language.iso | glg |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.subject | Primeiros auxilios |
dc.subject | Enquisa |
dc.subject | Profesorado |
dc.subject | Educación infantil |
dc.subject | Centros escolares |
dc.subject | Primeros auxilios |
dc.subject | Encuesta |
dc.subject | First aid |
dc.subject | Poll |
dc.subject | Teachers |
dc.subject | Early chilhood education |
dc.subject | Schools |
dc.title | Primeiros auxilios en Educación Infantil. Actitude do profesorado |
dc.title.alternative | Primeros auxilios en Educación Infantil. Actitud del profesorado |
dc.title.alternative | First aid in Early Childhood Education. Teacher’s attitude |
dc.type | bachelor thesis |
dc.rights.accessRights | open access |
dc.contributor.affiliation | Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias da Educación |