Show simple item record

dc.contributor.advisorPortela López, Cecilia María (dir.)
dc.contributor.authorCerqueiras García, Cecilia
dc.date.accessioned2020-11-11T10:52:06Z
dc.date.available2020-11-11T10:52:06Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/23653
dc.descriptionTraballo Fin de Grao en Mestre/Mestra de Educación Primaria. Curso 2016-2017
dc.description.abstractEn este TFG se presenta una propuesta de material didáctico basado en el modelo de Enriquecimiento Triádico de Renzulli dirigido al 3º y 4º curso de educación primaria, para el área de educación musical. Cuyo objetivo es favorecer el desarrollo y el potenciamiento de la inteligencia musical en el aula ordinaria, implicando no sólo a aquel alumnado talentoso, sino a todo el alumnado en su conjunto, de forma que todos y cada uno de ellos aprovechen sus potencialidades y refuercen sus debilidades. La creación de este material tiene su base por un lado en la escasez de recursos para el área musical en la escuela, sobre todo para alumnado con altas capacidades en dicha área, y por otro lado, al tratamiento que se hace de ello en el sistema educativo, ya que el área musical es un ámbito considerado secundario, lo cual provoca que el alumnado talentoso en esta área, deba recurrir a conservatorios y demás entidades de educación musical de forma extraescolar para potenciar dicha inteligencia, la cual ha sido estudiada a lo largo de los años hasta llegar a su definición actual, encuadrándose en las diversas tendencias propuestas sobre el estudio de la inteligencia humana
dc.description.abstractNeste TFG preséntase unha proposta de material didáctico baseada no modelo de Enriquecemento Triádico de Renzulli dirixido ao 3º e 4º curso de educación primaria, sobre a área de educación musical. Cuxo obxectivo é favorecer o desenvolvemento e o potenciamento da intelixencia musical na aula ordinaria, implicando non só a aquel alumnado talentoso, se non a todo o alumnado no seu conxunto, de forma que todos e cada un deles aproveite as súas potencialidades e reforcen as súas debilidades. A creación deste material ten a súa base por un lado na escasez de recursos para a área musical na escola, sobre todo para alumnado con altas capacidades en dita área, e por outro lado, ao tratamento que se fai disto no sistema educativo, xa que a área musical é un ámbito considerado secundario, o cal provoca que o alumnado talentoso nesta área, deba recurrir a conservatorios e demais entidades de educación musical de forma extraescolar para potenciar dita intelixencia, a cal foi estudada ao longo dos anos ata chegar á súa definición actual, encadrándose nas diversas tendencias propostas sobre o estudo da intelixencia humana
dc.description.abstractThe aim of this end of degree project (TFG) is to propose a set o didactic materials in the field of music education, based on Renzulli’s Three-ring Model and targeted at 3rd and 4th year students of primary education. This model contributes to the development and enhancement of musical intelligence in any ordinary classroom, involving both gifted students and other students as a whole, so that each and every one of them can make the most of their potential and reinforce their weaknesses. The creation of these materials is based, on the one hand, on the general shortage of music materials at school – and an even more serious shortage of materials adapted to musically gifted students – and on the other hand, on how music studies are mistreated by our educational system. As a result, musically gifted students are forced to resort to conservatories and other private music organisations as an extracurricular way of promoting their talent. Musical intelligence has been studied over the years in order to reach a common definition, which currently conforms to the various trends proposed on the study of human intelligence
dc.language.isospa
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.subjectEducación musical
dc.subjectInteligencia musical
dc.subjectEnriquecimiento Triádico
dc.subjectDiseño de material
dc.subjectEducación primaria
dc.subjectEducación musical
dc.subjectIntelixencia musical
dc.subjectEnriquecemento Triádico
dc.subjectDeseño de material
dc.subjectMusic education
dc.subjectMusical Intelligence
dc.subjectThree-ring Model
dc.subjectLearning material design
dc.subjectPrimary education
dc.titlePropuesta de material didáctico-musical sobre el modelo de Enriquecimiento Triádico para la integración y fomento de la inteligencia musical en las aulas de tercer y cuarto curso de educación primaria
dc.title.alternativeProposta de material didáctico-musical sobre o modelo de Enriquecemento Triádico para a integración e fomento da intelixencia musical nas aulas de terceiro e cuarto curso de educación primaria
dc.title.alternativeA proposal of music-teaching materials based on the Three-ring Model to integrate and encourage musical intelligence in years 3 and 4 of primary education
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.contributor.affiliationUniversidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias da Educación


Files in this item

application/pdf
Name: 2017_tfg_cerqueiras_propuesta.pdf
Size: 1.902 Mb
Format: PDF


Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as  Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional





Harvesters:Useful links:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contact Us | Send Feedback