A función das artes en educación e o potencial educativo dos espazos. Proxecto de transformación dun patio escolar
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/23655
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | A función das artes en educación e o potencial educativo dos espazos. Proxecto de transformación dun patio escolar |
Outro/s título/s: | La función de las artes en educación y el potencial educativo de los espacios. Proyecto de transformación de un patio escolar The role of creative arts and educational potential of the spaces. Project of a playground transformation |
Autor/a: | Pérez Martínez, Irene |
Dirección/Titoría: | Trigo Martínez, Cristina |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias da Educación |
Palabras chave: | Educación artística | Patio escolar | Experiencia | Xogo e pedagoxía crítica | Juego y pedagogía crítica | Artistic education | Playground | Experience | Game and critical pedagogy | |
Data: | 2017 |
Resumo: | O presente Traballo Fin de Grao resalta a necesidade da educación artística na procura dunha aprendizaxe máis global no alumnado e trata de salientar a importante función das artes como punto de unión nos proxectos entre persoas. A través dunha análise sobre o potencial educativo dos espazos e collendo como referencias os proxectos: “A cidade dos nenos” do psicopedagogo Franceso Tonucci e “Cartografiem-nos” levado a cabo no museo Es Baluard, en Palma de Mallorca, buscase facer unha proposta educativa innovadora que responda ás demandas actuais da educación. Finalmente, a proposta que se expón neste traballo é un proxecto de transformación do espazo de forma colaborativa e mediante a educación artística. Pensada para o patio escolar do colexio Amor Ruibal en Barro, Pontevedra El presente Trabajo Fin de Grado resalta la necesidad de la educación artística en la búsqueda de un aprendizaje más global en el alumnado y trata de destacar la importante función de las artes como punto de unión en los proyectos entre personas. A través de un análisis sobre el potencial educativo de los espacios y cogiendo como referencias los proyectos: “A cidade dos nenos” del psicopedagogo Francesco Tonucci y “Cartografiem-nos” llevado a cabo en el museo Es Baluard, en Palma de Mallorca, se busca hacer una propuesta educativa innovadora que responda a las demandas actuales de la educación. Finalmente, la propuesta que se expone en este trabajo es un proyecto de transformación del espacio de forma colaborativa y mediante la educación artística. Pensada para el patio escolar del colegio Amor Ruibal en Barro, Pontevedra The present dissertation pretends to highlight the importance of the artistic education as a way to assure the students‟ learning with a global character. In addition, it aims to illustrate the key role of arts as a connection between people projects. Through the analysis of the educational potential of the spaces and taking into account the research projects “A cidade dos nenos” by the educational psychologist Francesco Tonucci and “Cartografiem-nos” carried out at the Es Baluard museum, in Palma de Mallorca, an innovative educational proposal will be suggested in order to fulfil the current needs in education. Finally, the already mentioned proposal acts as a project to transform the space in a collaborative way through the artistic education. This was conceived to be applied in the in the playground of the school Amor Ruibal, located in Barro, Pontevedra |
Descrición: | Traballo Fin de Grao en Mestre/Mestra de Educación Primaria. Curso 2016-2017 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/23655 |
Dereitos: | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional |
Coleccións
O ítem ten asociados os seguintes ficheiros de licenza: