Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorRodríguez Fernández, José Eugenio (dir.)
dc.contributor.authorRadío Rioseco, David
dc.date.accessioned2020-11-11T11:36:33Z
dc.date.available2020-11-11T11:36:33Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/23657
dc.descriptionTraballo Fin de Grao en Mestre/Mestra de Educación Primaria. Curso 2016-2017
dc.description.abstractO presente Traballo Fin de Grao desenvolve un análise do bloque de xogos e deportes do currículo de Educación Física nas aulas de Primaria para coñecer a situación dos deportes alternativos e a súa integración nas ofertas educativas e propostas didácticas dos centros educativos. Pártese dun estudo teórico da situación para chegar a afondar nela cun estudo de investigación levado a cabo nos centros educativos do concello de Noia, mediante enquisas tanto a mestres como ao alumnado. Trala conclusión do estudo, realizarase unha proposta didáctica e innovadora que integre unha serie de deportes alternativos no aula de Educación Física. O estudo xorde coa finalidade de corrixir a situación que se dá actualmente nos centros educativos, nos que os chamados deportes de masas, como o fútbol ou o baloncesto, absorben gran parte do tempo de lecer e das clases de Educación Física, deixando de lado unha gran cantidade de actividades deportivas que poden aportar novas perspectivas e ampliar os coñecementos e as experiencias do alumnado
dc.description.abstractEl presente Trabajo Fin de Grao desarrolla un análisis del bloque de juegos y deportes del currículo de Educación Física en las aulas de Primaria para conocer la situación de los deportes alternativos y su integración en las ofertas educativas y propuestas didácticas de los centros educativos. Se parte de un estudio teórico de la situación para llegar a profundizar en ella con un estudio de investigación llevado a cabo en los centros educativos del ayuntamiento de Noia, mediante encuestas tanto a maestros como al alumnado. Tras la conclusión del estudio, se realizará una propuesta didáctica e innovadora que integre una serie de deportes alternativos en el aula de Educación Física. El estudio surge con la finalidad de corregir la situación que se da actualmente en los centros educativos, en los que los llamados deportes de masas, como el fútbol o el baloncesto, absorben gran parte del tiempo libre y de las clases de Educación Física, dejando de lado una gran cantidad de actividades deportivas que pueden aportar nuevas perspectivas y ampliar los conocimientos y las experiencias del alumnado
dc.description.abstractThe present final dissertation develops an analysis of the block of games and sports in the curriculum of Physical Education in the classrooms of Primary Education to get to know the situation of the alternative sports and its integration in educational offerings and didactic proposals for schools. A theoretical study of the situation is the starting point to reach deeper in it with a research study carried out in schools of the municipality of Noia, through surveys of both teachers and students. After the conclusion of the study, a didactic and innovative proposal that integrates a series of alternative sports in the classroom of Physical Education will be performed. The study arises in order to correct the situation which is currently given in schools, in which the so-called mass sports, like football or basketball, absorb much of the free time and physical education classes, setting aside a lot of sporting activities that can bring new perspectives and increase the knowledge and experiences of the students
dc.language.isoglg
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.subjectEducación Primaria
dc.subjectEducación Física
dc.subjectDeporte
dc.subjectInnovación
dc.subjectMetodoloxía
dc.subjectMetodología
dc.subjectPrimary Education
dc.subjectPhysical Education
dc.subjectSport
dc.subjectInnovation
dc.subjectMethodology
dc.titleAnálise do tratamento do bloque de xogos e deportes da área de Educación Física en Primaria e propostas didácticas innovadoras
dc.title.alternativeAnálisis del tratamiento del bloque de juegos y deportes del área de Educación Física en Educación Primaria y propuestas didácticas innovadoras
dc.title.alternativeAnalysis of the treatment of the block of games and sports in the area of Physical Education in the Primary Education and innovative didactic proposals
dc.typebachelor thesis
dc.rights.accessRightsopen access
dc.contributor.affiliationUniversidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias da Educación


Ficheiros no ítem

application/pdf
Nome: 2017_tfg_radio_analise.pdf
Tamaño: 905.4 Kb
Formato: PDF


Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
A licenza do ítem descríbese como
 Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional





Recolectores:Enlaces de interese:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contacto | Suxestións