O Encerado Dixital Interactivo como principal recurso didáctico na ensinanza do inglés como lingua estranxeira na etapa de educación Primaria
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10347/23678
Files in this item
Metadata
Title: | O Encerado Dixital Interactivo como principal recurso didáctico na ensinanza do inglés como lingua estranxeira na etapa de educación Primaria |
Alternative Title: | La Pizarra Digital Interactivo como principal recurso didáctico en la enseñanza del inglés como lengua extranjera en la etapa de educación Primaria The Interactive Whiteboard as the main didactic tool for teaching English as foreign language in Primary Education |
Author: | González Gómez, Doa |
Advisor: | Pernas Morado, Eulogio |
Affiliation: | Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias da Educación |
Subject: | EDI | Lingua Estranxeira | Método comunicativo | Innovación | Educación Primaria | Lengua Extranjera | IWB | Foreign language | Communicative method | Innovation | Primary Education | |
Date of Issue: | 2018 |
Abstract: | O presente Traballo de Fin de Grao ten como eixo temático o emprego do Encerado Dixital Interactivo nas aulas de lingua estranxeira inglesa de educación primaria. Encadrado na modalidade de deseño de proposta de intervención, este TFG, tras unha análise bibliográfica sobre as prestacións desta ferramenta, pretende aplicala nas aulas de inglés de primaria cunha base metodolóxica consolidada e innovadora que permita a renovación precisa para unha sociedade cada vez máis informatizada, proceso que non vai emparellado a un dos piares da nosa sociedade: a escola El presente Trabajo de Fin de Grado tiene como eje temático el uso dela Pizarra Digital Interactiva en las aulas de lengua extranjera inglesa de educación primaria. Encuadrado en la modalidad de diseño de propuesta de intervención, este TFG, tras un análisis bibliográfico sobre las prestaciones de esta herramienta, pretende aplicarla en las aulas de inglés de primaria con una base metodológica consolidada e innovadora que permita la renovación precisa para una sociedad cada vez más informatizada, proceso que no va emparejado a uno de los pilares de nuestra sociedad: la escuela The present Final Degree Project has as a main topic the usage of Interactive Whiteboard in English as foreign language classes of Primary Education. Framed in the modality of the design of an intervention proposal, this project, after the analysis of the bibliography concerning the features of this education tool, tries to apply it into the English classes of primary education with a consolidated and innovative methodology that allows the renovation for a more and more computerized society, in a process that is not reflected in one of the most important institutions of our society: the school |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/23678 |
Rights: | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional |
Collections
The following license files are associated with this item: