Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorGuisande Couñago, María Adelina (dir.)
dc.contributor.authorGuerra Gontán, Alba
dc.date.accessioned2020-11-12T12:29:20Z
dc.date.available2020-11-12T12:29:20Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/23690
dc.descriptionTraballo Fin de Grao en Mestre/Mestra de Educación Infantil. Curso 2017-2018
dc.description.abstractAs persoas crean continuamente expectativas sobre os demais e sobre si mesmas, que modificarán a súa maneira de actuar e establecer relacións interpersoais. A escola é un dos principais e primeiros contextos de socialización no que os nenos establecerán vínculos de afecto cuns novos referentes: os docentes. O presente traballo pretende analizar a presenza e as manifestacións do Efecto Pigmalión na realidade educativa actual, concretamente na etapa de Educación Infantil: teñen repercusión no alumnado os comentarios e actitudes do profesorado? A través dunha revisión bibliográfica e unha posterior análise reflexiva abordaranse aspectos como a orixe do Efecto Pigmalión, os procesos de formación e transmisión de expectativas, e as consecuencias positivas ou negativas que estas presentan no rendemento académico do alumno. Así mesmo, ofrécense neste documento un conxunto de pautas de actuación do docente co fin de evitar ou reducir o impacto negativo das expectativas creadas
dc.description.abstractLas personas crean continuamente expectativas sobre los demás y sobre sí mismas, que modificarán su manera de actuar y establecer relaciones interpersonales. La escuela es uno de los principales y primeros contextos de socialización en el que los niños establecerán vínculos de afecto con unos nuevos referentes: los docentes. Este trabajo pretende analizar la presencia de las manifestaciones del Efecto Pigmalión en la realidad educativa actual, concretamente en la etapa de Educación Infantil: ¿tienen repercusión en el alumnado los comentarios y actitudes del profesorado? A través de una revisión bibliográfica y un posterior análisis reflexivo se abordarán aspectos como el origen del Efecto Pigmalión, los procesos de formación y transmisión de expectativas, y las consecuencias positivas o negativas que éstas presentan en el rendimiento académico del alumno. Así mismo, se ofrecen en este documento un conjunto de pautas de actuación del docente con el fin de evitar o reducir el impacto negativo de las expectativas creadas
dc.description.abstractPeople continually create expectations about others and about themselves, which will modify their way of acting and establish interpersonal relationships. School is one of the main and first contexts of socialization in which children will establish bonds of affection with new referents: teachers. This work aims to analyze the presence of the Pygmalion Effect manifestations in the current educational reality, specifically in the Early Childhood Education stage: do the teachers' comments and attitudes have an impact on the students? Through a bibliographic review and a subsequent reflexive analysis, aspects such as the origin of the Pygmalion Effect, the processes of formation and transmission of expectations, and the positive or negative consequences that these present in the student's academic performance will be addressed. In the same way, this document offers a set of guidelines for teacher action in order to avoid or reduce the negative impact of the expectations created
dc.language.isoglg
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.subjectEfecto Pigmalión
dc.subjectExpectativas
dc.subjectRendemento académico
dc.subjectRendimiento académico
dc.subjectMotivación
dc.subjectAutoestima
dc.subjectPygmalion Effect
dc.subjectExpectations
dc.subjectAcademic performance
dc.subjectMotivation
dc.subjectSelf esteem
dc.titleO Efecto Pigmalión na Educación Infantil: como inflúen as expectativas do profesorado no rendemento do alumnado?
dc.title.alternativeEl Efecto Pigmalión en la Educación Infantil: ¿cómo influyen las expectativas del profesorado en el rendimiento del alumnado?
dc.title.alternativePygmalion Effect in Early Childhood Education: how do the teacher's expectations affect student performance?
dc.typebachelor thesis
dc.rights.accessRightsopen access
dc.contributor.affiliationUniversidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias da Educación


Ficheiros no ítem

application/pdf
Nome: 2018_tfg_gontan_efecto.pdf
Tamaño: 1.056 Mb
Formato: PDF


Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
A licenza do ítem descríbese como
 http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/





Recolectores:Enlaces de interese:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contacto | Suxestións