Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorGutiérrez Moar, María del Carmen (dir.)
dc.contributor.authorRodríguez Rodríguez, Laura
dc.date.accessioned2020-11-16T11:44:36Z
dc.date.available2020-11-16T11:44:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/23731
dc.descriptionTraballo Fin de Grao en Educación Social. Curso 2017-2018
dc.description.abstractEl objetivo principal de esta investigación documental es mostrar la Atención Gerontológica Centrada en la Persona (AGCP) como un modelo para orientar la mejora de la calidad de vida de las personas mayores, donde se consideran valores nucleares la salvaguarda de la dignidad de la persona, el respeto a su singularidad y el derecho al control de su propia vida. Dentro de la AGCP, la autonomía se reconoce como un asunto clave en la atención cotidiana, donde la Educación Social juega un papel importante partiendo de la Animación Sociocultural (ASC), el tiempo de ocio y la educación a lo largo de la vida hacia el logro de un Desarrollo Comunitario (DC). Desde el ámbito de la educación, reconocemos la acción gerontológica profesional bajo el concepto de la Pedagogía Gerontológica, donde la AGCP se convierte en un amplio campo de trabajo para el/la Educador/a Social, junto con el resto de profesionales que puedan conformar el equipo interdisciplinar, cuya acción es ver la vejez y el envejecimiento de la población manteniendo los principios de este nuevo modelo
dc.description.abstractO obxectivo principal desta investigación documental é mostrar a Atención Xerontolóxica Centrada na Persoa (AXCP) como un modelo para orientar a mellora da calidade de vida das persoas maiores, onde se consideran valores nucleares a salvagarda da dignidade da persoa, o respecto a súa singularidade e o dereito ao control da súa propia vida. Dentro da AGCP, a autonomía recoñécese como un asunto clave na atención cotiá, onde a Educación Social xoga un papel importante partindo da Animación Sociocultural (ASC), o tempo de lecer e a educación ao longo da vida cara ao logro dun Desenvolvemento Comunitario (DC). Dende o ámbito da educación, recoñecemos a acción xerontolóxica profesional baixo o concepto da Pedagoxía Xerontolóxica, onde a AXCP convértese nun amplo campo de traballo para o/a Educador/a Social, xunto co resto de profesionais que podan conformar o equipo interdisciplinar, cuxo acción é ver a vellez e o avellentamento da poboación mantendo os principios deste novo modelo
dc.description.abstractThe main objective of this documentary research is to show the Person Centered Gerontological Care (PCGC) as a model to guide the improvement of the quality of life of the elderly, where nuclear values are considered to safeguard the dignity of the person, Respect for their uniqueness and the right to control their own lives. Within the PCGC, autonomy is recognized as a key issue in day-to-day care, where Social Education plays an important role starting from the Sociocultural Animation (SCA), leisure time and education throughout life towards the achievement of a Community Development (CD). From the field of education, we recognize the professional gerontological action under the concept of Gerontological Pedagogy, where the PCG becomes a wide field of work for the Social Educator, along with the rest of the professionals that can make up the team interdisciplinary, whose action is to see the aging and aging of the population maintaining the principles of this new model
dc.language.isoglg
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.subjectPedagogía Gerontológica
dc.subjectAtención Gerontológica Centrada en la Persona (AGCP)
dc.subjectVejez
dc.subjectEnvejecimiento
dc.subjectEducación Social y Educador/a Social
dc.subjectPedagoxía Xerontolóxica
dc.subjectAtención Xerontolóxica Centrada na Persoa (AXCP)
dc.subjectVellez
dc.subjectEducación Social e Educador/a Social Gerontological
dc.subjectPedagogy
dc.subjectPerson Centered Gerontological Care (PCGC)
dc.subjectOld Age
dc.subjectAging
dc.subjectSocial Education and Social Educator
dc.titlePedagogía gerontológica: la atención gerontológica centrada en la persona (AGCP) desde la educación social
dc.title.alternativePedagoxía xerontolóxica: a atención xerontolóxica centrada na persoa (AXCP) dende a educación social
dc.title.alternativeGerontological pedagogy: person-centred care (PCC) from the social education
dc.typebachelor thesis
dc.rights.accessRightsopen access
dc.contributor.affiliationUniversidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias da Educación


Ficheiros no ítem

application/pdf
Nome: 2018_tfg_rodríguez_atencion.pdf
Tamaño: 1.211 Mb
Formato: PDF


Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
A licenza do ítem descríbese como
 Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional





Recolectores:Enlaces de interese:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contacto | Suxestións