LITER21
LITER21 é un grupo interdisciplinar conformado por especialistas da Didáctica da Lingua e da Literatura, da Didáctica da Expresión Plástica, Didáctica da Expresión Musical, de Filoloxía e de Belas Artes. Un dos eixos do grupo é o estudo da Literatura dende a perspectiva das diferentes ramas que a conforman (Historia da Literatura, Teoría da Literatura, Crítica Literaria e Literatura Comparada) e, moi especialmente, o estudo da Literatura Infantil e Xuvenil (LIX) galega.
Os investigadores de LITER21 tamén se achegan a outros campos do saber, tales como a educación artística, musical e literaria ou a estudos sobre innovación e investigación educativa baseadas nas artes (ABER). Entre as súas liñas de investigación atópanse as posibilidades educativas da LIX, o estudo da relación entre texto e ilustración ou as narrativas visuais.
Coleccións nesta comunidade
-
LITER21-Artigos [36]
Envíos recentes
-
Storytelling with music in initial teacher education: a comparative study between Braga (Portugal) and Galicia (Spain)
(MDPI, 2023)Although there is an indeterminacy in terminology, we can understand adding sounds and music to children’s stories as the relationships created between verbal language (words), music language (sounds or silence), and ... -
Competencias adquiridas en la Universidad y habilidades requeridas polos empresarios
(Universidad de Murcia. Servicio de Publicaciones, 2002)Sobre la base de los datos de una muestra de 304 graduados universitarios con experiencia laboral y otra de 164 empresas de Galicia (Noroeste de España), este estudio analiza la transición al empleo en términos de ... -
Promoviendo el pensamiento creativo a través de las narrativas visuales y literarias: un estudio de caso en el Grado en Maestro/a de Educación Infantil
(Universidad de Vigo, 2021)Se expone un estudio de caso llevado a cabo con alumnado del Grado de Maestro/a de Educación Infantil de la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universidad de Santiago de Compostela La puesta en práctica de acciones ... -
Songs and singing songs in early childhood education: A review of Spanish curriculum policy
(John Wiley & Sons LtdBritish Educational Research Association, 2021)This paper aims to explore Spanish curriculum policy related to song in early childhood education. By means of a document analysis, the different state governments' guidelines were reviewed. Song and singing songs are ... -
Contramapas del Camino. Memorias del habitar
(Servicio de Publicaciones de la Universidad de Murcia. Murcia (España), 2021)The following article highlights the importance of educating in the context and in common life for the construction of a collective memory, reestablishing identity bonds, preserving the past of our communities and ...