Percepción causal do fracaso escolar en educación secundaria: Análise atribucional
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/23889
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Percepción causal do fracaso escolar en educación secundaria: Análise atribucional |
Outro/s título/s: | Causal perception for academic failure in higher education: an attributive analysis |
Autor/a: | Barreiro Fernández, Felicidad |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Pedagoxía e Didáctica |
Data: | 1998 |
Editor: | Universidade da Coruña Universidade do Minho |
Cita bibliográfica: | Fernández, F. B. (1998). Percepción causal do fracaso escolar en educacion secundaria: Análise atribucional. Revista Galelo-Portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2(2), 87-97. |
Resumo: | O presente estudio ten como obxectivo analizar as atribucións do fracaso escolar levadas a cabo polos alumnos de Ensinanza Secundaria e comprobar se estes tenden a realizar atribucións causais internas do fracaso escolar. Os resultados do traballo, efectuado en 6 centros educativos da cidade de Santiago de Compostela entre 263 escolares de B.U.P., F.P. 1 e E.S.O., indican que, en xeral, o alumnado atribúe a responsabilidade do fracaso escolar a factores internos ó propio alumno. As análises realizadas permiten, ademais, apreciar unha gran uniformidade na valoración das causas do fracaso escolar realizada polos alumnos según a titularidade do centro no que estudian, o sexo, o curso, a idade, o número de asignaturas suspendidas polo alumno e a repetición/non repetición de curso |
Versión do editor: | http://hdl.handle.net/2183/6651 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/23889 |
ISSN: | 1138-1663 |
Dereitos: | Copyright © 1998, Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación |
Coleccións
-
- DPD-Artigos [820]
- IDEA-Artigos [41]