Quince años de la revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación (1997-2011)
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/24135
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Quince años de la revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación (1997-2011) |
Autor/a: | Campos García, Alfredo López Castedo, Antonio |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Psicoloxía Social, Básica e Metodoloxía |
Palabras chave: | Revista Galego-Portuguesa | Psicología | Educación | Análisis bibliométrico | Estudio de calidad | Psicoloxía | Educación | Análise bibliométrico | Estudio de calidade | Galician-Portuguese Journal | Psychology | Education | Bibliometric analysis | Quality study | |
Data: | 2013 |
Editor: | Universidade da Coruña Universidade do Minho |
Cita bibliográfica: | Campos, A., & López Castedo, A. (2013). Quince años de la Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación (1997-2011). Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación, 2013, 21: 77-91 |
Resumo: | Examinamos los primeros quince años de
la Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e
Educación, Revista concebida, en sus inicios,
para que sirviese de cauce para el intercambio
y la difusión de la investigación de Galicia y
Portugal. Se analiza el contenido de la Revista,
los países de procedencia de los autores de los
artículos, la lengua utilizada en los artículos,
así como el índice de impacto en cada año.
El artículo finaliza con una valoración de la
Revista, teniendo en cuenta los resultados de los
indicadores de calidad, y se proponen soluciones
para incrementar la calidad de la Revista Examinamos os primeiros quince anos da Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación, Revista concibida, nos inicios, para que servise de canle para o intercambio e a difusión da investigación de Galicia e Portugal. Analízase o contido da Revista, os países de procedencia dos autores dos artigos, a lingua utilizada nos artigos, así como o índice de impacto en cada ano. O artigo finaliza cunha valoración da Revista, tendo en conta os resultados dos indicadores de calidade, e propóñense solucións para incrementar a calidade da Revista The first fifteen years (1997-2011) of the Galician-Portuguese Journal for the Study of Psychology and Education, which was initially designed to foster the exchange and dissemination of research in Galicia and Portugal, were reviewed. The editorial content, the author´s country of origin, the language of communication, and the annual impact indices were assessed. This review concludes with an appraisal of the Galician-Portuguese Journal bearing in mind the results for quality indicators, and strategies are proposed to raise the editorial quality of the Journal |
Versión do editor: | http://hdl.handle.net/2183/12607 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/24135 |
ISSN: | 1138-1663 |
Dereitos: | Copyright © 2013, Revista Galego-Portuguesa de Psicoloxía e Educación |
Coleccións
-
- Imaxe Mental-Artigos [33]
- PSBM-Artigos [259]