Aprendizaje de vocabulario con alta y baja viveza de imagen mediante la mnemotecnia de la palabra clave
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/24139
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Aprendizaje de vocabulario con alta y baja viveza de imagen mediante la mnemotecnia de la palabra clave |
Outro/s título/s: | Vocabulary learning with high and low imagery vividness using the mnemonic keyword method |
Autor/a: | Campos García, Alfredo Camino Longa, Estefanía Pérez Fabello, María José |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Psicoloxía Social, Básica e Metodoloxía |
Palabras chave: | Memotecnia | Método de la palabra clave | Imagen | Edad | Mnemonic | Mnemonic keyword method | Imagery | Age | Método da palabra chave | Imaxe | Idade | |
Data: | 2010 |
Editor: | Universidade da Coruña Universidade do Minho |
Cita bibliográfica: | Campos, A., Camino, E., & Pérez-Fabello, M. J. Aprendizaje de vocabulario con alta y baja viveza de imagen mediante la mnemotecnica de la palabra clave. Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 2010, 18/2: 67-77 |
Resumo: | La mnemotecnia de la palabra clave se
encuentra con muchas limitaciones, una de
ellas es su aplicación a personas mayores.
A través de dos experimentos, intentamos
conocer la infl uencia de la estrategia de la
palabra clave, de la capacidad de control de
imagen, y del momento del recuerdo de palabras
altas y bajas en viveza de imagen, en
el recuerdo de la traducción de palabras latinas.
En el Experimento 1 se utilizaron listas
cortas de palabras latinas que se presentaron,
para la memorización de su signifi cado,
a una muestra de personas mayores. En el
Experimento 2 se utilizó una lista larga de palabras
reforzadas con dibujos. Encontramos
que los sujetos que utilizaron la mnemotecnia
de la palabra clave recordaron el signifi cado
de más palabras latinas que los sujetos que
utilizaron para su aprendizaje el método de
repetición, o su método habitual de aprendizaje,
tanto con listas cortas como con listas
largas, y tanto con palabras altas como bajas
en viveza de imagen The mnemonic keyword method has several limitations e.g., it is not effective when applied to the elderly. Two experiments were undertaken to determine the infl uence of the keyword strategy, imagery control ability, and the moment of recall of words high and low in imagery vividness on the recall of words translated from Latin. Experiment 1 used short list of Latin words that were presented to a sample of elderly people for vocabulary retention of meaning. Experiment 2 used long list of words reinforced with pictures. Subjects using the mnemonic keyword method recalled signifi cantly more Latin words than those who used the repetition learning method or their own habitual method of learning both in terms of short lists and long lists as well as with words high and low in imagery vividness A mnemotecnia da palabra chave atópase con moitas limitacións, una delas é a súa aplicación a persoas maiores. A traveso de dous experimentos, tentamos coñecer a infl uenza da estratexia da palabra chave, da capacidade de control de imaxe, e do momento do recordo de palabras altas e baixas en viveza de imaxe, no recordo da traducción de palabras latinas. No Experimento 1 utilizáronse listas curtas de palabras latinas que se presentaron, para a memorización do seu signifi cado, a una mostra de persoas maiores. No Experimento 2 utilizouse una lista longa de palabras reforzadas con debuxos. Atopamos que os suxeitos que utilizaron a mnemotecnia da palabra chave recordaron o signifi cado de mais palabras latinas que os suxeitos que utilizaron para a súa aprendizaxe o método de repetición, ou o seu método habitual de aprendizaxe, tanto con listas curtas como con listas longas, e tanto con palabras altas como baixas en viveza de imaxe |
Versión do editor: | http://hdl.handle.net/2183/8420 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/24139 |
ISSN: | 1138-1663 |
Dereitos: | Copyright © 2010 Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación |
Coleccións
-
- Imaxe Mental-Artigos [33]
- PSBM-Artigos [259]