Show simple item record

dc.contributor.authorTouriñán López, José Manuel
dc.date.accessioned2021-02-17T10:23:05Z
dc.date.available2021-02-17T10:23:05Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.citationTouriñán-López, J. M. (1999). La racionalidad de la educación física como objeto de estudio: docentes, investigadores y técnicos en intervención de la actividad física y el deporte. Revista galego-portuguesa de psicoloxía e educación, 4, p. 83-107
dc.identifier.issn1138-1663
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/24489
dc.language.isospa
dc.publisherUniversidade da Coruña
dc.publisherUniversidade do Minho
dc.rightsCopyright © 1999 Revista galego-portuguesa de Psicoloxía e Educación
dc.titleLa racionalidad de la educación física como objeto de estudio: docentes, investigadores y técnicos en intervención de la actividad física y el deporte
dc.title.alternativeThe rationality of physical education as a matter to be studied: teaching staff, researchers and technical in the participation of physical activity and sports
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.relation.publisherversionhttp://hdl.handle.net/2183/6702
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.contributor.affiliationUniversidade de Santiago de Compostela. Departamento de Pedagoxía e Didáctica
dc.description.peerreviewedSI


Files in this item

application/pdf
Name: 1999_rgpp_touriñan_racionalidad.pdf
Size: 2.356 Mb
Format: PDF


Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record






Harvesters:Useful links:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contact Us | Send Feedback