O traballo de fin de grao en educación social : valoración do alumnado
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10347/24953
Files in this item
Metadata
Title: | O traballo de fin de grao en educación social : valoración do alumnado |
Alternative Title: | Undergraduate dissertation in social education : student assessment |
Author: | García Antelo, Beatriz Castro González, María del Rosario González Gómez, Isabel María |
Affiliation: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Pedagoxía e Didáctica |
Subject: | Traballo fin de grao | Formación | Competencias | Universidade | Educación social | Undergraduate dissertation (UD) | Training | Professional skills | University | Social education | |
Date of Issue: | 2017 |
Publisher: | Universidade da Coruña |
Citation: | García Antelo, B., Castro González, M. del R., & González Gómez, I. (2017). O traballo de fin de grao en educación social: valoración do alumnado. Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación, (14), 082-086. https://doi.org/10.17979/reipe.2017.0.14.2470 |
Abstract: | O Traballo Fin de Grao (TFG) consiste na elaboración e defensa dun traballo orixinal en torno a un ámbito de intervención profesional da titulación e baixo a titorización dun profesor/a, sendo unha das materias a cursar na fase final dos estudos de Grao. Configúrase así como un espazo idóneo para que o alumnado acredite o dominio de competencias traballadas durante a súa formación. O obxectivo deste estudo é coñecer a valoración do alumnado do Grao en Educación Social da Universidade de Santiago de Compostela (USC) sobre o TFG e a súa contribución á adquisición de competencias profesionais The undergraduate dissertation (UD) involves the elaboration and defense of an original academic work on a field of the degree and under the tutoring of a teacher, being one of the subjects a course in the final phase of the studies of Degree. It is configured as an ideal task for the student to accredit the skills acquired during their training. The objective of this study is to know the assessment of the students of the Degree in Social Education of the University of Santiago de Compostela (USC) on the UD and its contribution to the acquisition of professional skills |
Publisher version: | https://doi.org/10.17979/reipe.2017.0.14.2470 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/24953 |
DOI: | 10.17979/reipe.2017.0.14.2470 |
E-ISSN: | 2386-7418 |
Rights: | © 2017 Revista de Estudios e Investigación en Psicología y Educación. Esta obra foi publicada baixo unha licenza Creative Commons Reconocimiento-CompartirIgual 4.0 Internacional |
Collections
-
- DPD-Artigos [794]
- IDEA-Artigos [37]