A coeducación no sistema educativo español : reflexións e propostas
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/25487
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | A coeducación no sistema educativo español : reflexións e propostas |
Outro/s título/s: | The coeducation in the educative system spanish : reflections and proposals |
Autor/a: | Méndez Lois, María José Villar Varela, Milena Permuy Martínez, Aixa |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Pedagoxía e Didáctica |
Palabras chave: | Coeducación | Escola | Igualdade de oportunidades | Infancia | Sistema educativo | Coeducation | School | Equal opportunities | Childhood | Educative system | |
Data: | 2017 |
Editor: | Universidade da Coruña |
Cita bibliográfica: | Méndez Lois, Mº. J.; Villar Varela, M.; Permuy Martínez, A.(2017). A coeducación no sistema educativo español: reflexións e propostas. Atlánticas. Revista Internacional de Estudios Feministas, 2 (1), 192-215. doi: http://dx.doi.org/10.17979/arief.2017.2.1.2011 |
Resumo: | O presente traballo busca recoller unha serie de estratexias e propostas que permitan abordar a coeducación dende os centros educativos. O artigo describe brevemente a situación do colectivo feminino na actualidade nos ámbitos político, laboral e social primordialmente. Ademais, establece a importancia da coeducación de cara ao desenvolvemento integral das persoas, así como a relevancia outorgada á mesma dende a lexislación tanto estatal como autonómica. A pesares de que non existen “receitas máxicas” de cara á consecución dunha sociedade igualitaria, este documento pretende constituírse como unha referencia que recolla aquelas propostas, experiencias e accións máis relevantes no campo da coeducación The present work looks for to collect a series of strategies and proposals that allow approaching coeducation from the educative centres. The article briefly describes the situation of the feminine community in the actuality in the political, labour and social spheres. Besides, it establishes the importance of the coeducation for the integral development of the people, as well as the importance awarded to it from the so much state legislation how autonomic. Although there are no magic recipes to achieve an egalitarian society, this document aims to constitute a reference that includes those proposals, experiences and actions more relevant in the field of the coeducation |
Versión do editor: | http://dx.doi.org/10.17979/arief.2017.2.1.2011 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/25487 |
DOI: | 10.17979/arief.2017.2.1.2011 |
E-ISSN: | 2530-2736 |
Dereitos: | © 2017 Atlánticas. Revista Internacional de Estudios Feministas. Este traballo foi publicado baixo una licenza Creative Commons Reconocimiento-Compartir Igual 4.0. Internacional |
Coleccións
-
- DPD-Artigos [820]
- GEFIL-Artigos [88]
- IDEA-Artigos [41]
- Oficina de Igualdade de Xénero [279]