Show simple item record

dc.contributor.advisorCasas Méndez, Balbina Virginia
dc.contributor.advisorRodríguez Penas, David
dc.contributor.authorBlanco González, Elena
dc.date.accessioned2021-05-25T13:29:41Z
dc.date.available2021-05-25T13:29:41Z
dc.date.issued2019-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/26303
dc.descriptionTraballo Fin de Grao en Matemáticas. Curso 2018-2019
dc.description.abstract[GL] Os Problemas de Rutas de Vehículos (VRP) son un exemplo de problemas para os que moitas veces non é posible aplicar algoritmos que os resolvan en tempo polinomial, principalmente debido ao seu tamaño e á súa complexidade. Habitualmente para resolver exemplos deste tipo de problemas usaranse algoritmos heurísticos. Neste traballo presentamos o Problema do Viaxante de Comercio (TSP) para continuar cos Problemas de Rutas de Vehículos. A continuación enunciaremos o algoritmo heurístico proposto por Clarke and Wright para o VRP con restricións de capacidade. Finalmente contaremos cos datos dun problema de rutas da vida real que usaremos para comparar as solucións obtidas usando unha implementación en R do algoritmo de Clarke and Wright coa solución obtida a dito problema mediante a súa modelación con linguaxe AMPL.
dc.description.abstract[EN] The Vehicle Routing Problems (VRP) are an example of problems where it can not be possible to apply an exact method to solve them in a polynomial time in many times due to their complexity or size. Frequently to solve examples of this kind of problems heuristic algorithms will be used. In this project we will first present the Travelling Salesman Problem (TSP) to continue with the Vehicle Routing Problems. Next, we will show the heuristic algorithm proposed by Clarke and Wright for Capacited VRP. Finally, based on a realworld problem, we will compare the solutions obtained by an R implementation of Clarke and Wright algorithm versus the results returned by an AMPL model used together with an exact optimization method.
dc.language.isoglg
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.titleProblemas de rutas de vehículos e algoritmos de aforro: o algoritmo de Clarke and Wright
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.contributor.affiliationUniversidade de Santiago de Compostela. Facultade de Matemáticas


Files in this item

application/pdf
Name: Blanco_Gonzalez_Elena.pdf
Size: 3.143 Mb
Format: PDF


Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as  Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional





Harvesters:Useful links:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contact Us | Send Feedback