A materia de Paisaxe e Sustentabilidade en aulas de secundaria: observación e reflexión crítica desde un modelo alternativo
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/26610
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | A materia de Paisaxe e Sustentabilidade en aulas de secundaria: observación e reflexión crítica desde un modelo alternativo |
Autor/a: | Riveiro Rodríguez, Tania |
Dirección/Titoría: | López Facal, Ramón |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Escola de Doutoramento Internacional (EDIUS) Universidade de Santiago de Compostela. Programa de Doutoramento en Educación |
Palabras chave: | Paisaxe e Sustentabilidade | Ensino Secundario | Educación Baseada en Lugares | Educación Patrimonial | Formación docente | |
Data: | 2021 |
Resumo: | Esta investigación, de tipo cualitativo, analiza o que acontece cando profesorado de secundaria en activo asume unha nova materia, Paisaxe e Sustentabilidade. Recentemente implantada en Galicia nos primeiros cursos de Educación Secundaria Obrigatoria, esta materia optativa non presenta fortes restricións curriculares. Está aberta a varios contidos que se poden integrar nas Ciencias Sociais. Ademais, promove unha conciencia ambiental, social e crítica, da que calquera comunidade podería beneficiarse. O estudo analiza o proceso de ensino e aprendizaxe da materia a partir dun modelo educativo propio, centrado na Educación Baseada en Lugares e a Educación Patrimonial. Respecto das dimensións dese modelo revísanse tres eixos na materia: a práctica docente en tres centros educativos de perfil innovador, as concepcións do resto do profesorado encargado de impartir a materia no conxunto de Galicia, un total de 35 docentes, e a aprendizaxe do alumnado que forma parte das tres experiencias observadas, un total de 70 estudantes. |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/26610 |
Dereitos: | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional |
Coleccións
O ítem ten asociados os seguintes ficheiros de licenza: