Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.advisorBastida Domínguez, María
dc.contributor.authorAlonso Prol, David
dc.date.accessioned2021-10-18T17:58:56Z
dc.date.available2021-10-18T17:58:56Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/27015
dc.descriptionTraballo Fin de Grao de Economía
dc.description.abstractO teletraballo é unha modalidade laboral cada vez máis estendida que pretende xerar efectos positivos tanto para as persoas traballadoras como para as organizacións, institucións ou empresas que a implanten. Neste contexto, a pandemia da Covid-19 foi un catalizador desta modalidade laboral. Este traballo pretende, dende unha perspectiva práctica, observar de que forma afectan variables como o apoio organizativo, a experiencia previa co teletraballo ou factores persoais (idade ou sexo) sobre a satisfacción percibida polas persoas que o practican. Para isto, despois dunha introdución de carácter teórico, realízase unha análise descritiva, para posteriormente utilizar un modelo probit ordenado que permita testar as relacións entre as variables referidas e a satisfacción co teletraballo. Os resultados arroxan unha relación positiva entre a experiencia previa ó Covid-19 co teletraballo e a satisfacción das persoas co mesmo. Tamén revelan que o apoio organizativo (de colegas, xefes, e de medios facilitados para desenvolver as tarefas) é un elemento relevante a considerar para a mellora da satisfacción e benestar do cadro de persoal. Mulleres e homes amosan un comportamento similar na satisfacción co teletraballo pese a que as horas de coidados do fogar, menores e maiores exercen unha influencia significativa en detrimento da satisfacción percibida por estas. Este resultado é de particular importancia de cara a reformular os roles de xénero que actualmente seguen a estar impostos -en moitos casos- no relacionado a estes coidados.
dc.language.isoglg
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.subjectTeletraballo
dc.subjectTeletrabajo
dc.subjectTeleworking
dc.subjectSatisfacción percibida
dc.subjectPerceived satisfaction
dc.subjectBenestar
dc.subjectWelfare
dc.subjectXénero
dc.subjectGénero
dc.subjectGender
dc.subject.classificationMaterias::Investigación::63 Sociología
dc.titleSatisfacción co teletraballo: unha aproximación empírica
dc.typebachelor thesis
dc.rights.accessRightsopen access
dc.contributor.affiliationUniversidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias Económicas e Empresariais


Ficheiros no ítem

application/pdf
Nome: 2021_tfg_Alonso_satisfacción.pdf
Tamaño: 1.551 Mb
Formato: PDF


Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
A licenza do ítem descríbese como
 Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional





Recolectores:Enlaces de interese:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contacto | Suxestións