Show simple item record

dc.contributor.advisorRodríguez Fontela, M. Angeles
dc.contributor.authorVallés Martínez, Julia Luisa María Visitación
dc.date.accessioned2021-12-22T13:48:33Z
dc.date.available2021-12-22T13:48:33Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/27275
dc.descriptionTraballo Fin de Groa en Ciencias da Cultura e Difusión Cultural. Curso 2020-2021
dc.description.abstract[ES]Grado se centra en el análisis y en la interpretación de los carteles publicitarios correspondientes a las fiestas de San Froilán de Lugo y de San Mateo de Oviedo en el período comprendido entre 2015-2020. A partir de este corpus documental e iconográfico se pretende conocer, en primer lugar, cómo se publicitan las fiestas principales de Lugo y Oviedo, cómo se representan los espacios festivos de estos dos lugares y qué motivos temáticos se seleccionan para promocionar las fiestas de ambas localidades. En segundo lugar, investigando en los carteles del corpus seleccionado la elección de entornos y motivos como bienes patrimoniales representativos de las fiestas populares más destacadas de Lugo y Oviedo, se intenta perfilar la construcción de una identidad local obtenida a partir de la promoción publicitaria de ambas celebraciones. En fin, para la consecución de estos objetivos y aparte de la metodología señalada se emplean como base teórica de nuestro estudio, datos históricos, antropológicos, sociológicos y poético-retóricos que no solo deben dotar de rigor nuestro estudio, sino que también han de iluminarlo convenientemente en la consecución de los objetivos indicados.
dc.description.abstract[GL]Cunha metodoloxía fundamentalmente retórica e comparativa, este Traballo Fin de Grao céntrase na análise e interpretación dos carteis publicitarios correspondentes ás festas de San Froilán de Lugo e San Mateo de Oviedo no período comprendido entre 2015-2020. A partir deste corpus documental e iconográfico preténdese coñecer, en primeiro lugar, como se publicitan as principais festas de Lugo e Oviedo, como se representan os espazos festivos destes dous lugares e que motivos temáticos se seleccionan para promover as festas de ambos cidades. En segundo lugar, investigando nos carteis do corpus seleccionado a elección de ambientes e motivos como bens patrimoniais representativos das festas populares máis destacadas de Lugo e Oviedo, téntase esbozar a construción dunha identidade local obtida da promoción publicitaria de ambas as celebracións. Finalmente, para acadar estes obxectivos e á marxe da mencionada metodoloxía, utilízanse datos históricos, antropolóxicos, sociolóxicos e poético-retóricos como base teórica do noso estudo, que non só debe dar rigor ao noso estudo, senón tamén ilustralo. na consecución dos obxectivos enunciados
dc.description.abstract[EN]focuses on the analysis and interpretation of the advertising posters corresponding to the festivities of San Froilán de Lugo and San Mateo de Oviedo in the period between 2015-2020. From this documentary and iconographic corpus it is intended to know, in the first place, how the main festivals of Lugo and Oviedo are publicized, how the festive spaces of these two places are represented and what thematic motifs are selected to promote the festivals of both towns. Secondly, by investigating in the posters of the selected corpus the choice of environments and motifs as representative heritage assets of the most prominent popular festivals in Lugo and Oviedo, an attempt is made to outline the construction of a local identity obtained from the advertising promotion of both celebrations. Finally, in order to achieve these objectives and apart from the aforementioned methodology, historical, anthropological, sociological and poetic-rhetorical data are used as the theoretical basis of our study, which should not only give our study rigor, but also enlighten it. conveniently in achieving the stated objectives
dc.language.isospa
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
dc.subjectCarteles
dc.subjectFiestas patronales
dc.subjectPublicidad
dc.subjectIdentidad cultural
dc.subjectCarteis
dc.subjectFestivais
dc.subjectPublicidade
dc.subjectIdentidade cultural
dc.subject.classificationMaterias::Investigación::51 Antropología::5101 Antropología cultural::510103 Danzas, fiestas
dc.titleFiestas de San Froilán de Lugo y San Mateo de Oviedo. Publicidad e identidad cultural
dc.title.alternativeFestas de San Froilán de Lugo e San Mateo de Oviedo. Publicidade e identidade cultural
dc.title.alternativeFestivities of San Froilán de Lugo and San Mateo de Oviedo. Advertising and cultural identity
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.rights.accessrightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.contributor.affiliationUniversidade de Santiago de Compostela. Facultade de Humanidades


Files in this item

application/pdf
Name: TFG JULIA VALLÉS MARTÍNEZ.pdf
Size: 2.167 Mb
Format: PDF


Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional
Except where otherwise noted, this item's license is described as  Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional





Harvesters:Useful links:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contact Us | Send Feedback