EmocionArte. Unha perspectiva integral da Educación Artística
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/27453
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | EmocionArte. Unha perspectiva integral da Educación Artística |
Outro/s título/s: | EmocionArte. Una perspectiva integral de la Educación Artística ArtEmotion. A integral perspective of Art Education |
Autor/a: | Méndez Ferreiro, Lucía |
Dirección/Titoría: | Trigo Martínez, Cristina |
Centro/Departamento: | Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias da Educación |
Palabras chave: | Educación Artística | Arte integral | Emocións | Creatividade | Expresión | Educación Artística | Arte integral | Emociones | Creatividad | Expresión | Art Education | Integral art | Emotions | Creativity | Expression | |
Data: | 2021 |
Resumo: | A arte constitúe un aspecto esencial das nosas vidas. A través dela podemos ver o mundo
con outros ollos, deixar fluír a nosa creatividade e embargarnos nun universo cheo de
emocións. Porén, a Educación Artística segue a ser unha disciplina marxinada e infravalorada
dende o sistema educativo. Por todo isto, neste traballo denúnciase a súa situación crítica e
deféndese unha reinvención da mesma, dende o punto de vista da interdisciplinariedade e
da inclusión de diferentes disciplinas artísticas na escola. Así, proponse un proxecto
didáctico orientado para nenas e nenos de 4º curso de Educación Primaria no que, a través
do traballo das emocións como poderoso fío condutor, o alumnado se poderá involucrar en
distintas tarefas relacionadas coa pintura, a música, a dramatización ou a escritura El arte constituye un aspecto esencial de nuestras vidas. A través del podemos ver el mundo con otros ojos, dejar fluir nuestra creatividad y embargarnos en un universo lleno de emociones. Sin embargo, la Educación Artística sigue siendo una disciplina marginada e infravalorada desde el sistema educativo. Por todo esto, en este trabajo se denuncia su situación crítica y se defiende una reinvención de la misma, desde el punto de vista de la interdisciplinariedad y de la inclusión de diferentes disciplinas artísticas en la escuela. Así, se propone un proyecto didáctico orientado para niñas y niños de 4º curso de Educación Primaria en el que, a través del trabajo de las emociones como poderoso hilo conductor, el alumnado se podrá involucrar en distintas tareas relacionadas con la pintura, la música, la dramatización o la escritura Art is an essential aspect of our lives. Through it we can see the world in a different way, let our creativity flow and immerse ourselves in a universe full of emotions. However, nowadays Art Education is undervalued and has still not found a relevant place in the educational system. So that, the aim of this work is to denounce the critical situation in which its involved and to defend its reinvention via an interdisciplinary approach and the consideration of every single artistic disciplines in education. Thus, a didactic project aimed at students aged 9-10 is proposed. Through the work of emotions as powerful guiding thread, the students will be able to get involved in different tasks related to painting, music, dramatization or writing |
Descrición: | Traballo Fin de Grao en Mestre ou Mestra en Educación Primaria. Curso 2020-2021 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/27453 |
Coleccións
O ítem ten asociados os seguintes ficheiros de licenza: