Mostrar o rexistro simple do ítem
dc.contributor.advisor | Caballo Villar, M. Belén |
dc.contributor.author | Chaos Núñez, Beatriz |
dc.date.accessioned | 2022-02-02T13:46:04Z |
dc.date.available | 2022-02-02T13:46:04Z |
dc.date.issued | 2021 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10347/27460 |
dc.description | Traballo Fin de Grao en Educación Social. Curso 2020-2021 |
dc.description.abstract | A día de hoxe, os tempos de ocio constitúen un importante indicador da calidade de vida na sociedade de occidente. O ocio entendido como experiencias desenvolvidas nos tempos libres convértese en ocio terapéutico cando o fin da súa práctica é axudar ás persoas a recuperarse tras unha ameaza a súa saúde. Existen servizos hospitalarios que promoven o ocio terapéutico como parte do tratamento a ter en conta para asegurar o benestar dos e das doentes, mais, contamos con profesionais do ámbito sanitario formados para por en práctica iniciativas de ocio terapéutico co fin de asegurar o acceso ó ocio e a práctica deste como terapia ou tratamento dunha doenza? Coñécese realmente a repercusión que a súa práctica ten na nosa saúde? É a educación social a profesión coa formación necesaria para a súa posta en marcha? O presente traballo de fin de grao pretende dar resposta a estas cuestións e afondar na análise do ocio terapéutico como práctica profesional da educación social |
dc.description.abstract | A día de hoy, los tiempos de ocio constituyen un importante indicador de la calidad de vida en la sociedad de occidente. El ocio entendido como experiencias desenvolvidas en los tiempos libres se convierte en ocio terapéutico cuando el fin de su práctica es ayudar a las personas a recuperarse tras una amenaza a su salud. Existen servicios hospitalarios que promueven el ocio terapéutico como parte del tratamiento a tener en cuenta para asegurar el bienestar de los y las pacientes, pero, ¿contamos con profesionales del ámbito sanitario formados para poner en práctica iniciativas de ocio terapéutico con el fin de asegurar el acceso al ocio y a la práctica de este como terapia o tratamiento de un problema de salud?, ¿Es la educación social la profesión con formación necesaria para su puesta en marcha?. El presente trabajo de fin de grado pretende dar respuesta a estas preguntas y profundizar en el análisis del ocio terapéutico como práctica profesional de la educación social |
dc.description.abstract | Today, the leisures times constitutes an important indicator of the quality of life in Western society. Leisure, understood as experiences in which free time is occupied, becomes therapeutic leisure when the purpose of its practice is to help people recover after a threat to their health. There are hospital services that promote therapeutic leisure as part of the treatment to be taken into account to ensure the well-being of patients, but do we have professionals in the health field trained to put into practice therapeutic leisure initiatives in order to ensure the access to leisure and the practice of this as therapy or treatment of a health problem? Is social education the profession with training necessary for its implementation? This final degree project aims to answer these questions and deepen the analysis of therapeutic leisure as a professional practice of social education |
dc.language.iso | glg |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.subject | Ocio |
dc.subject | Ocio terapéutico |
dc.subject | Educación social |
dc.subject | Saúde |
dc.subject | Calidade de vida |
dc.subject | Hospital |
dc.subject | Salud |
dc.subject | Calidad de vida |
dc.subject | Leisure |
dc.subject | Therapeutic leisure |
dc.subject | Social education |
dc.subject | Health |
dc.subject | Quality of life |
dc.title | O Ocio Terapéutico como recurso da Educación Social en contextos hospitalarios |
dc.title.alternative | El Ocio Terapéutico como recurso de la Educación Social en contextos hospitalarios |
dc.title.alternative | Therapeutic Recreation as a resource for social education in hospital contexts |
dc.type | bachelor thesis |
dc.rights.accessRights | open access |
dc.contributor.affiliation | Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Ciencias da Educación |