Mostrar o rexistro simple do ítem
dc.contributor.advisor | Nogueira Otero, Xosé |
dc.contributor.author | González Salgueiro, Adrián |
dc.date.accessioned | 2022-04-13T10:02:25Z |
dc.date.available | 2022-04-13T10:02:25Z |
dc.date.issued | 2021 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10347/27978 |
dc.description | Traballo Fin de Grao en Historia da Arte. Curso 2020-2021 |
dc.description.abstract | Este Traballo de Fin de Grao ten como obxectivo principal poñer de manifesto o poder da imaxe fotográfica no seo da sociedade contemporánea. A fotografía como un reflexo social e cultural, máis aló da propia subxectividade da imaxe, amosa unha perspectiva determinada dentro das múltiples realidades que conforman o mundo. É unha certificación da experiencia, un rexistro universal e unha fonte para a análise e a conceptualización crítica dos movementos do ser humano dende o século XIX ata os nosos días. Partindo dunha exposición do estado da cuestión actual preséntanse, entre outras, a fotografía documental e o valor obxectivo da imaxe como documento, a fotorreportaxe e a reportaxe social ou a fotografía humanista, exemplificadas a través das figuras de Henri Cartier-Bresson, Francesc Català-Roca, Daido Moriyama e Josef Koudelka, e exponse a situación da posfotografía que vivimos actualmente. |
dc.description.abstract | The main objective of this Final Degree project is to highlight the power of the photographic image within contemporary society. Photography as a social and cultural reflection, beyond the very subjectivity of the image, shows a certain perspective within the multiple realities that make up the world. It is a certification of experience, a universal record and a source for the analysis and critical conceptualization of human movements from the nineteenth century to the present day. Issues such as documentary photography and the objective value of the image as a document, photojournalism and social reporting, humanist photography exemplified through the figures of Henri-Cartier Bresson, Francesc Català-Roca, Daido Moriyama and Josef Koudelka as well as the state of the current issue are raised. through the post-photographic evolution we are experiencing at the moment. |
dc.description.abstract | El principal objetivo de este Trabajo Fin de Grado es poner de relieve el poder de la imagen fotográfica en la sociedad contemporánea. La fotografía como reflexión social y cultural, más allá de la propia subjetividad de la imagen, muestra una cierta perspectiva dentro de las múltiples realidades que configuran el mundo. Es una certificación de la experiencia, un registro universal y una fuente para el análisis y la conceptualización crítica de los movimientos humanos desde el siglo XIX hasta la actualidad. A partir de una exposición del estado de la cuestión actual, presentamos, entre otros, la fotografía documental y el valor objetivo de la imagen como documento, fotoperiodismo y reportaje social o fotografía humanista, ejemplificado a través de las figuras de Henri Cartier-Bresson, Francesc Català-Roca, Daido Moriyama y Josef Koudelka, y expone la situación de la postfotografía en la que vivimos hoy. |
dc.language.iso | glg |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ |
dc.subject | Fotografía Documental |
dc.subject | Fotorreportaxe |
dc.subject | Fotografía Humanista |
dc.subject | Posfotografía |
dc.subject | Documentary Photography |
dc.subject | Photojournalism |
dc.subject | Humanist Photography |
dc.subject | Post-photography |
dc.subject | Fotorreportaje |
dc.title | O poder da imaxe Fotográfica como reflexo social e cultural da sociedade contemporánea |
dc.title.alternative | El poder de la imagen fotográfica como reflejo social y cultural de la sociedad contemporánea |
dc.title.alternative | The power of the photographic image as a social and cultural reflection of contemporary society |
dc.type | bachelor thesis |
dc.rights.accessRights | open access |
dc.contributor.affiliation | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Historia da Arte |