IN/020, Núm 20 (2010)
Browse by

Recent Submissions
-
A lexislación que regula a formación profesional inicial en Galicia: cambios e novas propostas a partir da LOE (2006)
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2010)O artigo que presentamos a continuación ten como obxectivo dar a coñecer a lexislación que regula as ensinanzas de Formación Profesional Inicial na Comunidade Autónoma de Galicia. Esta normativa ten o seu marco regulador ... -
Práctica educativa con un alumno con diagnóstico de TDAH en la etapa de educación infantil
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2010)Algunos alumnos que presentan necesidades educativas especiales asociadas al ‘Trastorno por Déficit de Atención con Hiperactividad’ (TDAH) precisan apoyos educativos desde la etapa de Educación Infantil. La observación ... -
La educación ambiental con el recurso on-line “climántica” (Xunta de Galicia)
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2010)En el presente trabajo se analiza el recurso on-line “Climántica”, iniciativa de educación ambiental de la anterior Dirección Xeral de Desenvolvemento Sostible de la Consellería de Medio Ambiente (Xunta de Galicia) con ... -
A avaliação do ensino mediatizado no ensino recorrente da região autónoma dos Açores
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2010)No ano lectivo 2003/2004, a Secretaria Regional da Educação e Cultura (SREC), da Região Autónoma dos Açores (RAA), implementou um projecto inovador no ensino recorrente. A Escola Básica 3/ S Vitorino Nemésio, na Ilha ... -
Los centros educativos como organizaciones: características y disfunciones básicas (II)
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2010)En este artículo, situándonos en la perspectiva de la Teoría Interpretativo-Simbólica y la Teoría Crítica como modelos teóricos de la Organización Educativa, exponemos una serie de siete características básicas de las ...