IN/021, Núm 21 (2011)
Browse by

Recent Submissions
-
El funcionamiento interno de los equipos docentes
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2011)Como parte del premio de presentaciones alternativas en el II Congreso Gallego de Investigación en Ciencias de la Educación este artículo se complementa con otro de la Revista Galega de Educación —Que é un equipo docente?—. ... -
Un horizonte para o desenvolvemento rural: a xestión compartida dos recursos comunitarios
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2011)Nesta reflexión abórdase a situación do rural galego dende unha perspectiva crítica que pretende visibilizar as principais problemáticas existentes. É por iso que semella fundamental centrarse nos trocos acaecidos nas ... -
Investigación en educación: perfil e actitudes dos alumnos/as de mestrado
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2011)A investigación é a ferramenta coa que se dota á sociedade para acadar o seu futuro. No campo da educación a investigación segue a ser unha práctica non extendida, realizada polos teóricos, pero contemplada como unha ... -
Unha aposta pola creatividade: un “espazo alternativo” no noso congreso
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2011)A finalidade desta segunda edición (II Congreso Galego de Investigación en Ciencias da E ducación) foi darlle continuidade á creación, dous anos atrás, dun espazo aberto ao intercambio e á discusión de experiencias e ... -
Competencias digitales para los nuevos entornos dentro de los estudios de grado en Comunicación Audiovisual
(Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico, 2011)Este artículo tiene como objetivo principal exponer los retos docentes que deben afrontarse tras la implantación del Plan Bolonia, concretamente a partir del eje transversal que plantea Internet como herramienta en el ...