A programación de aula no marco da LOE. Unha ferramenta ao servizo das tarefas docentes
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/4984
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | A programación de aula no marco da LOE. Unha ferramenta ao servizo das tarefas docentes |
Autor/a: | Fernández Tilve, Mª Dolores Malvar Méndez, Mª Laura |
Palabras chave: | Programación de aula | Tarefas docentes | Competencias | Marco lexislativo actual | |
Data: | 2009 |
Editor: | Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico |
Cita bibliográfica: | FERNÁNDEZ, Mª Dolores; MALVAR, Mª Laura: «A programación de aula no marco da LOE. Unha ferramenta ao servizo das tarefas docentes». Innovación Educativa. ISSN 1130-8656, vol.19 (2009), pp. 171-184 |
Resumo: | A escola, hoxe por hoxe, atópase ante unha complexa realidade social, froito do vertixinoso desenvolvemento tecnolóxico, económico e cultural. Este conxunto de demandas sociais fai que o labor docente pase a un primeiro plano, polo que os procesos de ensinar e aprender requiren ser planificados minuciosa e debidamente. Neste contexto de planificación, a programación de aula pasa a ser a unha ferramenta de gran utilidade ao servizo das tarefas docentes. Dela depende, en gran medida, o éxito do noso traballo docente. Así pois, ante a entrada en vigor do novo marco curricular, a LOE (Lei Orgánica 2/2006, de 3 de maio, de Educación), parécenos pertinente analizar criticamente o seu sentido, características definitorias e compoñentes, poñendo enriba da mesa algúns dos seus pilares básicos e vertebradores como son as competencias básicas. |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/4984 |
ISSN: | 1130-8656 |
Coleccións
-
- DPD-Artigos [820]
- IN/019, Núm 19 (2009) [22]