Hacia la participación educativa de los alumnos con problemas conductuales y emocionales
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/5045
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Hacia la participación educativa de los alumnos con problemas conductuales y emocionales |
Autor/a: | Sandoval Mena, Marta Simón Rueda, Cecilia |
Palabras chave: | Alumnos con problema de conducta | Participación escolar | Dificultades de aprendizaje | Aprendizaje cooperativo | |
Data: | 2003 |
Editor: | Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico |
Cita bibliográfica: | SANDOVAL, Marta; SIMÓN, Cecilia: «Hacia la participación educativa de los alumnos con problemas conductuales y emocionales», Innovación Educativa. ISSN 1130-8656, vol. 13 (2003) pp. 85-97 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/5045 |
ISSN: | 1130-8656 |