El estudio de caso como estrategia formativa: ¿cómo analizan su práctica dos profesores principiantes universitarios?
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/5077
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | El estudio de caso como estrategia formativa: ¿cómo analizan su práctica dos profesores principiantes universitarios? |
Autor/a: | Mayor Ruiz, Cristina |
Palabras chave: | Competencias docentes | Objetivos formativos | |
Data: | 1996 |
Editor: | Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico |
Cita bibliográfica: | MAYOR, Crsitina: «El estudio de caso como estrategia formativa: ¿cómo analizan su práctica dos profesores principiantes universitarios?», Innovación Educativa. ISSN 1130-8656, vol. 6 (1996) pp. 163-182 |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/5077 |
ISSN: | 1130-8656 |
Coleccións
-
- IN/006, Núm 6 (1996) [13]