Investigación en educación: perfil e actitudes dos alumnos/as de mestrado
Por favor, use este identificador para citas ou ligazóns a este ítem:
http://hdl.handle.net/10347/6244
Ficheiros no ítem
Metadatos do ítem
Título: | Investigación en educación: perfil e actitudes dos alumnos/as de mestrado |
Autor/a: | Martínez García, Iria Mira Miñones, Beatriz López Ben, Isabel |
Palabras chave: | Formación del profesorado | Investigación | Mestrado de educación secundaria | Docentes investigadores | |
Data: | 2011 |
Editor: | Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico |
Cita bibliográfica: | MARTÍNEZ GARCÍA, I.; MIRA MIÑONES, B.; LÓPEZ BEN, I.: «Investigación en educación: perfil e actitudes dos alumnos/as de mestrado». Innovación Educativa, vol. 21 (2011): pp. 333-341. ISSN 1130-8656 |
Resumo: | A investigación é a ferramenta coa que se dota á sociedade para acadar o seu futuro. No campo da educación a investigación segue a ser unha práctica non extendida, realizada polos teóricos, pero contemplada como unha dificultade para gran parte dos docentes que poñen en práctica os labores propios da acción educativa nas aulas. Este estudio desenvólvese coa vocación de recoller a experiencia relativa á investigación dos estudantes do Mestrado de Educación Secundaria, Bacharelato, Formación Profesional e ensinanza de idiomas durante o seu período como alumnos/as. Mediante unha enquisa preténdese obter un perfil da formación recibida polo alumno tipo e da súa influencia cara a unha posible actividade investigadora e as perspectivas de participar na mesma como futuros docentes. |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/6244 |
ISSN: | 1130-8656 |