Mostrar o rexistro simple do ítem

dc.contributor.authorDíez de Castro, Enrique Carlos
dc.date.accessioned2013-06-27T10:43:41Z
dc.date.available2013-06-27T10:43:41Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.citationDÍEZ DE CASTRO, Enrique Carlos: «Evolución do marketing na universidade española: consideracións dende unha perspectiva do número de profesores funcionarios». Revista Galega de Economía, vol. 6, nº 1 (1997): pp. 351-356. ISSN 1132-2799
dc.identifier.issn1132-2799
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10347/8684
dc.language.isoglg
dc.publisherUniversidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico
dc.titleEvolución do marketing na universidade española: consideracións dende unha perspectiva do número de profesores funcionarios
dc.typejournal article
dc.rights.accessRightsopen access


Ficheiros no ítem

application/pdf
Nome: pg_351-356_economia6-1.pdf
Tamaño: 1.821 Mb
Formato: PDF


Thumbnail

Este ítem aparece na(s) seguinte(s) colección(s)

Mostrar o rexistro simple do ítem






Recolectores:Enlaces de interese:
Universidade de Santiago de Compostela | Teléfonos: +34 881 811 000 e +34 982 820 000 | Contacto | Suxestións