Programación linear enteira
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10347/9899
Files in this item
Metadata
Title: | Programación linear enteira |
Author: | Fernández Fernández, María Ángeles |
Affiliation: | Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Estatística e Investigación Operativa Universidade de Santiago de Compostela. Facultade de Matemáticas |
Subject: | Programación linear enteira Pura | Programación lineal entera Pura | Programación linear enteira Mixta | Programación lineal entera Mixta | Métodos de ramificación e acotación | Métodos de ramificación y acotación | Métodos de planos de corte | Algoritmos de resolución | Algoritmos de natureza heurística | Programación Linear e Enteira | Grao en Matemáticas | |
Date of Issue: | 2013 |
Publisher: | Universidade de Santiago de Compostela. Servizo de Publicacións e Intercambio Científico |
Series/Report no.: | Unidades Didácticas (Universidade de Santiago de Compostela). Programación Linear e Enteira ; 2 |
Abstract: | A unidade didáctica enmárcase dentro dos contidos relativos á materia de Formación Básica Programación linear e enteira, de 6 créditos ECTS que se imparte no primeiro semestre do segundo curso do Grao en Matemáticas. A materia á que corresponde forma parte da Formación Obrigatoriaque a titulación oferta en segundo curso. Pretende, por unha banda, que o alumnado afiance e desenvolva as destrezas fundamentais en relación á programación linear e enteira e ademais, propicia unha toma de contacto co modelado de certos problemas de interese no ámbito da Optimización, proporcionando algunhas técnicas sinxelas de resolución dos modelos formulados, así como a do estudo da sensibilidade e postoptimización da solución obtida. Para un maior aproveitamento será importante ter coñecementos previos de espazos vectoriais e de cálculo matricial. A materia estrutúrase en diferentes unidades didácticas, e estaunidade didáctica correspóndese co Tema 2, con ela iníciase o estudo dos modelos de programación linear enteira, a súa identificación, métodos xerais de solucionalos, así como modelados doutros problemas dentro das súas características. A formación proporcionada pola unidade en concreto (e pola materia en xeral) resulta fundamental na formación dos graduados en Matemáticas independentemente da súa orientación profesional posterior, pola súa contribución ao desenvolvemento da capacidade de razoamento e da capacidade de interpretar datos e obter conclusións. |
Description: | Titulación: Grao en Matemáticas -- Materia: Programación Linear e Enteira |
URI: | http://hdl.handle.net/10347/9899 |
ISBN: | 978-84-9887-953-7 |
Rights: | © Universidade de Santiago de Compostela, 2013. Esta obra atópase baixo unha licenza Creative Commons Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0) |
Collections
-
- AC-Unidades didácticas [51]
- SNL - Unidades didácticas [121]
Except where otherwise noted, this item's license is described as © Universidade de Santiago de Compostela, 2013. Esta obra atópase baixo unha licenza Creative Commons Atribución-Non comercial-Compartir igual 4.0 Internacional (CC BY-NC-SA 4.0)
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Adaptación de la API FHScanHTTPCore para su integración con múltiples lenguajes de programación
Mallo Raposo, Oscar (2013)La problemática del software inseguro se ha convertido en uno de los principales retos técnicos de la actualidad. El despliegue de aplicaciones expuestas a Internet sin la implementación adecuada de ... -
La televisión local en Ecuador. Contexto actual y perspectivas. Caso de estudio Zona 7
Ordóñez González, Kruzkaya (2018)La globalización, los avances tecnológicos, la digitalización y la convergencia digital, sitúan a la televisión local en un escenario en el cual, lo próximo, se convierte en un recurso competitivo ante la inmensa oferta ... -
Acordo do Consello de Goberno do 20-12-2018 polo que se aproba a Normativa de Planificación Académica Anual do curso 2019/2020
Universidade de Santiago de Compostela. Consello de Goberno (2018-12-20)Normativa de Planificación Académica Anual (PAA) para o curso 2019/2020 aprobada en Consello de Goberno do 20-12-2018 (Normativa e Calendario)